חיוב עבור שירותי ענן

לקוחות יקרים,

כידוע לכם מערכת החשמל, האזעקה והבקרה שהותקנו אצלכם במסגרת פרויקט "בית חכם" ניתנים לניהול ב- 2 אופנים: מקומי, והפעלה מרחוק באמצעות "שירותי ענן".

  • מקומי: באמצעות חיבור מערכת השליטה ( קונטרולר) ל- WIFI אצלכם בבית. בדרך זו ניתן להפעיל את יחידות הקצה: לדוגמה, הפעלת תאורה תריסים ומזגנים. למי מכם שיש גם מערכת אזעקה – את מערכת האזעקה ניתן לחבר לקו הטלפון ולקבל חיווי בטלפון או לדרוך ולנטרל את המערכת באמצעות לוח המקשים. במידה וברשותכם מערכת שליטה כגון Control Touch  או Control4  – ניתן לשלוט במערכת בצורה מקומית ללא בעיה.
  • הפעלה וניהול מרחוק: באמצעות אפליקציה בטלפון שלכם המתחברת למכשירים בביתכם דרך "שירותי ענן" הניתנים ע"י ספקי שירותי ענן שונים כגון Amazon , עבור הקונטרולר של Touchwand , שירותי הענן של Control4/ControlTouch/Risco ועוד.

"שירותי הענן" ניתנים בתשלום באמצעות החברות הללו . חברת i-feel נשאה בשנים האחרונות בשירותי תמיכה טלפונים כמו גם בעלויות שירותי הענן  אולם לאור התייקרות שירותים אלו במהלך השנה האחרונה , החל מתאריך 1.8 שירותי הענן יינתנו ללקוחות החברה בתשלום חודשי או שנתי  אשר יגבה באמצעות כרטיס אשראי.

אם אינך יודע/ת איזה מערכת מותקנת בביתך, מומלץ לפנות למרכז השירות באמצעות דואר אלקטרוני service@i-feel.co.il  או להיכנס לכתובת (URL)  https://www.i-feel.co.il/contactus/


להלן חבילות השירות בענן עבור מערכת חשמל באמצעות תקשורת קווית או אלחוטית:

מי אני

שם החבילה

תיאור

עלות (כולל מע"מ)

לקוח המשתמש   במערכת חשמל חכם באמצעות Controller Touchwand – Wanderful

בסיס – חודשי

שירותי ענן ללא תמיכה טלפונית, תשלום חודשי

29 ש"ח

לקוח המשתמש   במערכת חשמל חכם באמצעות Controller Touchwand – Wanderful

בסיס – שנתי

שירותי ענן ללא תמיכה טלפונית, תשלום שנתי

290 ₪

(24 ₪ לחודש)

לקוח המשתמש   במערכת חשמל חכם באמצעות Controller Touchwand – Wanderful

תמיכה טלפונית – שנתי

החלפת ספק אינטרנט אינה כלולה במסגרת השירות וכרוכה בתשלום נוסף

  • שירותי ענן
  • טיפול בקריאות שירות טלפוניות ( מעל 6 קריאות שירות בשנה יועבר ללקוח הסכם מעודכן )
  • תשלום שנתי

390 ₪

(32.5 ₪ לחודש)

לקוח המשתמש רק במערכת חשמל חכם באמצעות Controller Touchwand – Wanderful

תמיכה טלפונית מורחבת – שנתי

החלפת ספק אינטרנט אינה כלולה במסגרת השירות וכרוכה בתשלום נוסף

  • שירותי ענן
  • 6 קריאות שירות טלפוניות
  • הגעה אחת לבית הלקוח לתיקון תקלה ( כל הגעה נוספת הינה בתשלום של 600 שח הכולל 350 שח בגין הטיפול ו 250 שח בגין נסיעות)
  • תשלום שנתי

990 ₪

(82.5 ₪ לחודש)

לקוח המשתמש   במערכת הכוללת מגוון מוצרים ביניהם חשמל חכם/מערכות AV/ מערכות מתח נמוך ומעוניין גם בשירותי תמיכה טלפונים, גם בשירותי ענן ובנוסף- באחריות על כלל המוצרים שסופקו ללקוח על ידי חברת I FEEL

אחריות שנתית מורחבת כולל תעודת אחזקה – לבית בו נרכשו עד 50 פריטים מחברת I FEEL. לצורך החישוב: נקודות רשת, כבילה, ארונות תקשורת אינם כלולים במניין הציוד . גלאים/מצלמות/בקרי חשמל חכם/מפסקים/רמקולים/מגברים וכו הינם חלק מכלל הציוד.

ניתן לישם את השירות רק למערכת החשמל בלבד

החלפת ספק אינטרנט אינה כלולה במסגרת השירות וכרוכה בתשלום נוסף

  • שירותי ענן
  • מתן שירות טלפוני
  • 2 הגעות לבית הלקוח לתיקון תקלה. כל הגעה נוספת הינה בתשלום של 600 שח הכולל 350 שח בגין הטיפול ו 250 שח בגין נסיעות.
  • אחריות לכלל המוצרים בבית . האחריות כוללת תיקון או התקנה מחדש של מוצר קיים. תעודת האחזקה במידה והמוצר לא זמין בשוק החברה תנסה לאתר מוצר חליפי בעלות דומה. במידה והמוצר החליפי יקר יותר הלקוח יישא בהפרש. זמינות המוצרים תלויה בספק הציוד בישראל.
  • תשלום שנתי

4980 ₪

(415 ₪ לחודש)

לקוח המשתמש   במערכת הכוללת מגוון מוצרים ביניהם חשמל חכם/מערכות AV/ מערכות מתח נמוך ומעוניין גם בשירותי תמיכה טלפונים, גם בשירותי ענן ובנוסף- באחריות על כלל המוצרים שסופקו ללקוח על ידי חברת I FEEL

אחריות שנתית מורחבת כולל תעודת אחזקה – לבית בו נרכשו מעל 50 פריטים מחברת I FEEL. לצורך החישוב: נקודות רשת, כבילה, ארונות תקשורת אינם כלולים במניין הציוד . גלאים/מצלמות/בקרי חשמל חכם/מפסקים/רמקולים/מגברים וכו הינם חלק מכלל הציוד.

 

החלפת ספק אינטרנט אינה כלולה במסגרת השירות וכרוכה בתשלום נוסף

  • שירותי ענן
  • מתן שירות טלפוני
  • 4 הגעות לבית הלקוח לתיקון תקלה
  • אחריות לכלל המוצרים בבית (לבית מעל 50 מוצרים). האחריות כוללת תיקון או התקנה מחדש של מוצר קיים. במידה והמוצר לא זמין בשוק החברה תנסה לאתר מוצר חליפי בעלות דומה. במידה והמוצר החליפי יקר יותר הלקוח יישא בהפרש. זמינות המוצרים תלויה בספק הציוד בישראל.

תשלום שנתי

16980 ₪

(1415 ₪ לחודש)

  • המחירים בטבלה כוללים מע"מ
  • עלות הקמת לקוח במערכת הינה 50 שח. לקוחות המצטרפים בפעם הראשונה לא יחויבו בהקמת המערכת.
  • שנה תוגדר כ- 12 חודשים מתאריך ההצטרפות לשירות. בחבילות הבסיס, תמיכה (קריאה שירות טלפונית ו/או הגעה לבית הלקוחות) תתומחר בנפרד.
  • בכל החבילות, קריאות שירות טלפוניות נוספות והגעה נוספת לבית הלקוח לתיקון תקלה תתומחר בנפרד. לקבלת מחירון שירותי התמיכה ללקוחותינו לחצו כאן.
  • יובהר שהגעה לבית הלקוח תהיה לתיקון ציוד שהותקן בבית הלקוח. התקנות חדשות ושדרוגים בבית הלקוח יתומחרו בנפרד.
  • מעבר (שדרוג) מחבילה לחבילה אפשרי רק לאחר שתקלה הדורשת הגעה לבית הלקוח טופלה.

חבילת תחזוקת המערכת שתרכשו אינה כוללת

חבילת תחזוקת המערכת שתרכשו אינה כוללת

  • אין אחריות לשבר או נזק , רטיבות או מפל מתח שנגרם ע"י חברת חשמל.
  • אין אחריות לקלקול שנעשה בזדון או ברשלנות.
  • אין אחריות למנורות או לדים בין אם הם שייכים ללקוח ובין אם הן חלק מהיחידות שסופקו ע"י I FEEL.
  • אין אחריות לתקלה הנובעת מתקלות ברשת החשמל או מאי תקינות שקע.
  • לא נכלל בתשלום עלות חשמלאי או איש צילונים/מיזוג מטעם הלקוח או במידת הצורך, חשמלאי שיסופק ע"י חברת I FEEL
  • חבילת האחזקה כוללת תכנות והדרכה למערכת ואספקת ציוד חליפי.
  • חבילת האחזקה אינה כוללת החלפת חלקי פלסטיק, זכוכית, אמייל, אלומיניום וגומי במוצרים השונים ו/או עבודות צבע, פחחות וציפוי למעטה החיצוני של המוצר.

התחייבות לרמת שירות –SLA

  • נ
  • ניתן לפנות אלינו במגוון ערוצי התקשרות: דוא"ל, WhatsApp, דרך אתר החברה, באמצעות דף החברה ב- Facebook וטלפונית.
  • זמן תגובה לקריאת שירות: פניה טלפונית: 95% מהפניות יענו תוך דקה לכל המאוחר. בשאר הערוצים – יום עבודה אחד לכל היותר.
  • זמן הגעה לבית הלקוח – 5 ימי עבודה לכל היותר.
  • הספקת ציוד חדש למקרה של החלפת ציוד תקול: עד 14 ימי עבודה ובכפוף לזמינות המוצר אצל היבואן/ספק המקומי.
  • טיפול בתקלות ענן – בהתאם להתחייבות לרמת שירות (SLA) של Amazon Web Services.
  • שעות העבודה במשרדי החברה: ימים א עד ב, 08:30 עד 17:00

אופן ההצטרפות לאחת מחבילות השירות בענן:

להצטרפות לאחת מחבילות השירות לחץ כאן

לתשומת ליבכם

  1. במידה ותחליטו לא להצטרף לאחת מחבילות השירות, שירותי הענן יחסמו החל מתאריך 31.9 ללא הודעה נוספת. תוכלו להמשיך ולנהל את הציוד שהותקן בביתכם באמצעות חיבור מקומי מהבית.
  2. ניתן להצטרף לאחת מתכניות השירות בכל עת.
  3. ניתן לבטל את חבילת השירות בכל עת באמצעות פניה טלפונית או דוא"ל לשירות הלקוחות. הביטול יחל בתחילת החודש הבא. הלקוחות יחויבו ב- 8.33% עבור כל חודש שחלף מתחילת המנוי + 600 ₪ עבור כל ביקור טכנאי, אך לא יותר מעלות המנוי השנתי.

 

נשמח להשיב לשאלותיכם בכל אחד מערוצי ההתקשרות העומדים לרשותכם:

באמצעות אתר האינטרנט בכתובת – https://www.i-feel.co.il/contactus/

טלפון  03-5089553  או  054-3165372

דוא"ל: service@i-feel.co.il

שעות העבודה: ימים א עד ה, מ- 08:30 עד 17:00.

 

ברגשי כבוד,

צוות i-feel