שירותי ענן- שאלות נפוצות

ניתן להגדיר שירותי קישור ישירים ליחידת השליטה באמצעות כתובת IP קבועה לבקר וללא שירותי הענן. לרשותכם חוברת התקנה מפורטת בכתובת – https://www.touchwand.com/wp-content/uploads/2019/08/Wanderfull_user_manual_heb-196.2.pdf

חשוב לקרוא את החומר בקפידה וליישם את ההוראות.

ניתן להשתמש באפליקציה בתוך הבית.

ניתן להתשמש באפליקציה גם מחוץ לבית רק אם תגדירו כתובת IP קבועה שתחובר לבקר.

לרשותכם חוברת התקנה מפורטת בכתובת:

https://www.touchwand.com/wp-content/uploads/2019/08/Wanderfull_user_manual_heb-196.2.pdf

כמובן. אך בתשלום נפרד.

שירות תמיכה טלפוני ניתן לקבל בעלות חודשית של 39 שח לחודש, כחלק מחבילת שירותי הענן.

אתם מוזמנים לעדכן אותנו אם תרצו. השירות ייסגר ב 31.9.22 . 

אתם מוזמנים להמשיך ולהשתמש באפליקציה בתוך הרשת המקומית.

חבילת שירותי הענן כוללת גישה מרחוק, ניהול זמנים ועדכונם מדי יום על בסיס שעון אסטרונומי אוניברסלי וגיבוי המידע של המערכת באופן אוטומטי.

בהחלט, אולם רק הגדרת שעות מדויקות. המערכת לא תדע מתי השבת נכנסת או יוצאת.

כמו כן, יהיה צורך לעדכן את המערכת באופן ידני בהחלפות משעון קיץ לשעון חורף ולהיפך.