I-FEEL מרגישים שהבית חכם

כל פתרונות הבית החכם במקום אחד

לקוחות יקרים,

 

כידוע לכם מערכת החשמל, האזעקה והבקרה שהותקנו אצלכם במסגרת פרויקט “בית חכם” ניתנים לניהול ב- 2 אופנים:

מקומי, והפעלה מרחוק באמצעות “שירותי ענן”.

שליטה מקומית

באמצעות חיבור מערכת השליטה (קונטרולר) ל- WIFI אצלכם בבית. בדרך זו ניתן להפעיל את יחידות הקצה: לדוגמה, הפעלת תאורה תריסים ומזגנים. למי מכם שיש גם מערכת אזעקה – את מערכת האזעקה ניתן לחבר לקו הטלפון ולקבל חיווי בטלפון או לדרוך ולנטרל את המערכת באמצעות לוח המקשים. במידה וברשותכם מערכת שליטה כגון Control Touch או Control4 - ניתן לשלוט במערכת בצורה מקומית ללא בעיה.

הפעלה וניהול מרחוק

באמצעות אפליקציה בטלפון שלכם המתחברת למכשירים בביתכם דרך "שירותי ענן" הניתנים ע"י ספקי שירותי ענן שונים כגון Amazon , עבור הקונטרולר של Touchwand , שירותי הענן של Control4/ControlTouch/Risco ועוד.

שירותי הענן” ניתנים בתשלום באמצעות החברות הללו.

חברת i-feel נשאה בשנים האחרונות בשירותי תמיכה טלפונים כמו גם בעלויות שירותי הענן, אולם לאור התייקרות שירותים אלו במהלך השנה האחרונה, החל מתאריך 1/9/2022 שירותי הענן יינתנו ללקוחות החברה בתשלום חודשי בהתחייבות לשנה אשר יגבה באמצעות כרטיס אשראי.


אם אינך יודע/ת איזה מערכת מותקנת בביתך, מומלץ לפנות למרכז השירות

באמצעות דואר אלקטרוני service@i-feel.co.il  

או להיכנס לכתובת:  https://www.i-feel.co.il/contactus

להלן חבילות השירות בענן עבור מערכת חשמל באמצעות תקשורת קווית או אלחוטית:

DELUX

89/לחודש

לקוח המשתמש במערכת חשמל חכם Wanderfull Controller Touchwand
שירותי ענן
תמיכה וקריאת שירות טלפוני
הגעה אחת לבית הלקוח לתיקון תקלה
התחייבות לשנה

GOLD

39/לחודש

 

לקוח המשתמש במערכת חשמל חכם Wanderfull Controller Touchwand
שירותי ענן
תמיכה וקריאת שירות טלפוני
התחייבות לשנה

BASIC

29/לחודש

 

לקוח המשתמש במערכת חשמל חכם Wanderfull Controller Touchwand
שירותי ענן בלבד
התחייבות לשנה

 

DELUX

89/לחודש

לקוח המשתמש במערכת חשמל חכם Wanderfull Controller Touchwand
שירותי ענן
תמיכה וקריאת שירות טלפוני
הגעה אחת לבית הלקוח לתיקון תקלה
התחייבות לשנה

GOLD

39/לחודש

 

לקוח המשתמש במערכת חשמל חכם Wanderfull Controller Touchwand
שירותי ענן
תמיכה וקריאת שירות טלפוני
התחייבות לשנה

BASIC

29/לחודש

 

לקוח המשתמש במערכת חשמל חכם Wanderfull Controller Touchwand
שירותי ענן בלבד
התחייבות לשנה

 

שירות פרימיום

מיועד ללקוחות בעלי יותר מ- 50 מוצרים ו/או הזקוקים לביקור טכנאי בביתם יותר מפעם אחת בשנה, עם הרחבת האחריות למוצרים שהותקנו בביתם.

צרו עמנו קשר, יש לנו חבילות יחודיות ובמחירים אטרקטיבים

  • המחירים בטבלה כוללים מע”מ.
  • עלות הקמת לקוח במערכת הינה 50 ש״ח. לקוחות המצטרפים עד ה- 1.9.2022 לא יחויבו בעלות הקמת המערכת.
  • התשלום חודשי בהתחייבות ל-12 חודשים (שנתי).
  • שנה תוגדר כ- 12 חודשים מתאריך ההצטרפות לשירות. בחבילות הבסיס, תמיכה (קריאה שירות טלפונית ו/או הגעה לבית הלקוחות) תתומחר בנפרד.
  • בכל החבילות, קריאות שירות טלפוניות נוספות והגעה נוספת לבית הלקוח לתיקון תקלה תתומחר בנפרד. לקבלת מחירון שירותי התמיכה ללקוחותינו לחצו כאן.
  • יובהר שהגעה לבית הלקוח תהיה לתיקון ציוד שהותקן בבית הלקוח. התקנות חדשות ושדרוגים בבית הלקוח יתומחרו בנפרד.
  • מעבר (שדרוג) מחבילה לחבילה אפשרי רק לאחר שתקלה הדורשת הגעה לבית הלקוח טופלה.
  • החלפת ספק אינטרנט אינה כלולה במסגרת השירות וכרוכה בתשלום נוסף.
  • כל הגעה הינה בתשלום של 700 ₪ הכולל נסיעות.

תעודת תחזוקת המערכת אינה כוללת

  • אין אחריות לשבר או נזק, רטיבות או מפל מתח מצד חברת חשמל.
  • אין אחריות לקלקול שנעשה בזדון או ברשלנות.
  • אין אחריות למנורות או לדים בין אם שייכים ללקוח ובין אם הן חלק מהיחידות שסופקו ע”י I FEEL.
  • אין אחריות לתקלה הנובעת מתקלות ברשת החשמל או מאי תקינות שקע.
  • לא נכלל בתשלום עלות חשמלאי או איש צלונים/מיזוג מטעם הלקוח או במידת הצורך-חשמלאי שיסופק ע”י חברת I FEEL.
  • תעודת האחזקה כוללת תכנות הדרכה על המערכת ואספקת ציוד חליפי. 
  • תעודת האחזקה אינה כוללת החלפת חלקי פלסטיק, מכניקה, זכוכית, אלומיניום וגומי במוצרים השונים ו/או עבודות צבע, טיח, מכניות וציפוי המתייחסות למעטה החיצוני של המוצר.

 

התחייבות לרמת שירות
(Service Level Agreement) SLA

  • ניתן לפנות אלינו במגוון ערוצי התקשרות דיגיטלית: דוא”ל, WhatsApp, דרך אתר החברה, באמצעות דף החברה ב- Facebook וגם טלפונית
  • זמן תגובה לקריאת שירות:
    • פניה באמצעות תקשורת דיגיטלית: 95% מהפניות יענו תוך 4 שעות לכל המאוחר במהלך יום עסקים
    • בשאר הערוצים– יום עסקים אחד לכל היותר
  • זמן הגעה לבית הלקוח –עד 5 ימי עסקים לכל היותר
  • טיפול בתקלות ענן – בהתאם להתחייבות לרמת שירות (SLA) של Amazon Web Services
  • שעות העבודה במשרדי החברה: ימים א עד ה, 08:30 עד 17:00
 

 

לתשומת ליבכם 

  • במידה ותחליטו לא להצטרף לאחת מחבילות השירות, שירותי הענן יחסמו החל מתאריך 30.9.2022 ללא הודעה נוספת. תוכלו להמשיך ולנהל את הציוד שהותקן בביתכם באמצעות חיבור מקומי מהבית.
  • ניתן להצטרף לאחת מתכניות השירות בכל עת.
  • ניתן לבטל את חבילת השירות בכל עת באמצעות פניה טלפונית או דוא”ל לשירות הלקוחות.הביטול יכנס לתוקף בסיום החודש שלאחר ההודעה על הביטול, עד תוקף מועד הביטול יתבצע חיוב בהתאם להסכם.
    בנוסף באם התבצעה קריאת שירות אחת או יותר, (בהתאם לחבילת השירות), יתבצע חיוב של  700 ₪ עבור שעה ראשונה לכל ביקור טכנאי וכל שעה נוספת תחוייב בעלות של  350 ₪, אך לא יותר מעלות המנוי השנתי.

נשמח להשיב לשאלותיכם בכל אחד מערוצי ההתקשרות העומדים לרשותכם

 

אימבר 14, פתח תקווה

אימבר 14, פתח תקווה

i feel logo

מרגישים שהבית חכם

גלילה לראש העמוד
דברו אתנו
דילוג לתוכן