בימים בהם שוק הטכנולוגיה והבתים החכמים בפרט עובר שינויים מהירים, בהם נרשמים תנודות חריגות אצל מתחרינו, אנו שמחים שיש לנו את היכולת לקחת צעד אחורה, ולבחון היטב את העומק והאמינות של הפתרון שאנו נותנים ללקוחות שלכם –
ואת הביטחון שאנו מספקים לאדריכלים.

לפעמים אנו מרגישים כאילו אנו נמצאים במרוץ מטורף. קצב התפתחות הטכנולוגיה מביא אותנו להסתכל כל הזמן
קדימה ולחפש את הטכנולוגיה הבאה שתשפר את איכות החיים של הלקוחות. הדברים בולטים במיוחד בשנים האחרונות
כשסמארטפונים משנים מקצה לקצה את עולם הטכנולוגיה האישית, תחום הבידור הביתי עובר שינוי מהותי עם אימוץ הסטרימרים, והתקשורת האלחוטית נמצאת בכל מקום.

אך יחד עם המרוץ קדימה, אנו נדרשים לעצור כל הזמן, ולבחון את השינויים הטכנולוגיים.
אנו מסתכלים גם לאחור ובודקים האם יש גיבוי למערכות הבית החכם שאנו מספקים. בצד הטכנולוגיה אנו בודקים האם היא  בשלה –
כמה היא תורמת לשיפור חוויית המגורים ועד כמה אפשר לסמוך עליה כיום. איך היא תשרת את הלקוחות בטווח הארוך, אל מול השינויים הבאים בתור.

ומעבר לכך אך ישנם צדדים נוספים לערך הגיבוי ש i feel דוגלת בו:

1. גיבוי בינלאומי עם תקן: אחד המדדים החשובים שלנו להכנסת מוצר חדש לבית של לקוח, הוא התאימות לתקן הבינלאומי KNX.
העמידה בתקן מבטיחה כי מאחורי המוצר ישנו גיבוי בינלאומי של היצרנים המובילים, וכי הוא ישרת את הבית החכם בטווח הארוך.

2. גיבוי אנושי: מאחורי כל טכנולוגיה תמיד ישנם אנשים. וב- i feel נמצאים האנשים המסורים והמקצועיים ביותר שהביאו את החברה להצלחה. כחברה ממוסדת, תמיד ישנו גיבוי לכל אחד מן העובדים, ותמיד יש מי שימלא מקום ויספק את השירות והתמיכה ללקוחות.

3. גיבוי טכנולוגי: אחד המאפיינים החשובים של ערך הגיבוי ב- i feel הוא שאנו תמיד מחזיקים מספר מערכות מוכנות להפעלה.
כך שבכל בעיה המתעוררת אצל לקוח אנו יכולים להביא מערכת חדשה שתספק גיבוי מידי עד לפתרון.

4.גיבוי מצד שותפים: i feel בוחרת את שותפיה בקפידה, אנו חוברים לחברות גדולות הממשיכות לפעול. אחת מהן היא Schneider Electric, מהספקיות הגדולות בעולם של רכיבים לבית החכם. כך אנו יודעים שתמיד נוכל לספק פתרונות איכותיים ותמיכה.

גלילה לראש העמוד
דברו אתנו
דילוג לתוכן